دلایل خیانت یک زن متأهل به همسرش
نوشته شده توسط : sibesalamati

دلایل خیانت یک زن متأهل به همسرش و خیانت زن گرداوری شد

دلایل خیانت یک زن متأهل به همسرش

 

معمولا شروع یک زندگی با تصورات بسیاری همراه است. هریک از طرفین به ظاهر یکدیگر را می شناسند اما متأسفانه کار و مشغله های روزانه نمی گذارد که این شناخت دقیق تر و بیشتر شود . در نتیجه برخی از تصورات از سوی خانم ها می تواند یک زندگی را دچار تزلزل کند و با نابودی همراه سازد. دلایل خیانت یک زن متأهل به همسرش بسیار زیاد است ، دلایلی که از نظر او مجبور است تا با گذراندن وقتش با یک مرد دیگر این کمبودها را جبران کند.

شاید دلایل خیانت یک مرد به یک زن به نسبت ساده تر از دلایل زن باشد. زیرا زنان احساسات را همه چیز می دانند ، برخلاف مردان که در بیشتر موارد ارضاء شدن نیاز جنسی خود را پایه ای برای ازدواج معرفی می کنند. قطعا پس از ارضاء شدن به سراغ فرد دیگری می روند و یک زندگی با این دلیل از هم می پاشد. اما در اکثر موارد خانم ها نبود یک رابطه را دلیلی بر جدایی خود در نظر نمی گیرند ، آنها نبود محبت کافی را همه چیز می دانند.

امروزه کار و مشغله های روزانه بسیار زیاد است ، قطعا زمانی که یک مرد وارد خانه می شود تنها دوست دارد که لحظه ای آرامش و سکوت را تجربه کند ، چه خوب است که شما او را درک کنید. اما برخی از خانم ها در این شرایط صحبت نکردن و بی توجهی را ملاک قرار می دهند. از نظر آنها در همان گام اول ورود به خانه باید توجه و محبت به آن صورت پذیرد ، این می تواند یکی از دلایل خیانت یک زن متأهل به همسرش باشد.

مردان باید سعی داشته باشند که همسران خود را تشویق کنند. حتی اگر میزان تحصیلات او از شما کمتر است یا وظیفه ای را در اجتماع برعهده ندارد ، در عوض مسئولیت بسیار سنگین در خانه دارد که می تواند به مراتب مهم تر باشد. از او تعریف کنید ، نگذارید که کمبودهای خود را احساس کند. برخی از خانم ها نداشتن شغل مناسب ، حضور در اجتماع و سپری کردن سال های طولانی از عمر خود را در فضای خانه دلیلی برای خیانت می دانند. هیچ گاه همسر خود را از فعالیت های اجتماعی منع نکنید ، اجازه دهید تا او در طول روز به بیرون برود و هر روشی که دوست دارد را برای زندگی خود انتخاب کند.

ورود برنامه های ماهواره ای به زندگی خصوصی زن ها و شوهرها دلیل دیگری بر خیانت آنها به شمار می رود. آنها با دیدن سریال ها خیانت به همسر خود را دیگر یک عیب نمی دانند ، بلکه خوشی خود را در اولویت قرار می دهند ، غافل از آنکه زندگی واقعی با زندگی ساختگی بسیار متفاوت است.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: